Foglalkozásaink
“TANULÁSI ÖNISMERET-PROGRAM”
INTENZÍV tanulásmódszertani, életszervezési, életviteli foglalkozás, mely közelebb visz a céljaid megvalósulásához! Barátságos környezetben, interaktív támogatással, mentorral tesszük le eléd a lépőköveket a tanulási nehézségek kezelésére, vizsgaszorongás oldására. Tanulmányi eredményeid javítására, több szabadidő felszabadítására megfelelő tanulási módszereket, stratégiákat mutatunk. Kezdő tesztünk után a folyamatot az eredmények tükrében építjük fel, majd záráskor mérünk ismét, megnézzük, miben fejlődtél! Játékos feladatokkal rögzítjük közösen az új információkat.
„IDŐNYERŐ”
Három nap a sikeres jövődért!
A képzés igény szerint egyéni, páros és kiscsoportos (maximum 6 fő) foglalkozásokban zajlik.
3 napon át, napi 1×8 óra (1 óra = 45 perc)
„MEGFONTOLTAN HALADÓKNAK!”
Nyolc délután a tudatos tervezés jegyében!
A képzés igény szerint egyéni, páros és kiscsoportos (maximum 6 fő) foglalkozásokban zajlik.
8 délután, alkalmanként 1×4 óra tömbösítve (1 óra = 45 perc)
„EGYÉNRE SZABVA”
Egyéni ütemterv, a célokra fókuszálva!
1 fő részére
Órakeret: megbeszélés szerint
tanulási képességszűrés
„HOMOKSZEM A GÉPEZETBEN?!”
Egy teszt Neked, magadról!
Tanulási–önismereti teszt és értékelés, mert tudatos és kíváncsi vagy!
Tisztában vagy a céljaiddal, mégis úgy érzed, valami nincs rendben? A teljesítmény és az elvárt eredmények nincsenek szinkronban egymással? Keressük meg egy mérés segítségével, a látottak kiértékelésével, mely terület szorul fejlesztésre, hogy átléphesd a nehézségeidet! Ennek felismerése átlendíthet a mélypontokon, segíthet a további támogató folyamatok megtervezésében.
1 fő részére
1 alkalom, 1×2 óra (1 óra = 60 perc)
tehetség-diagnosztika
„MI AZ ERŐSSÉGEM?”
1×4 óra játék, támogató kérdőívek kitöltése (1 óra = 45 perc)
1×2 óra megbeszélés
Tehetség-diagnosztika 6-10 éveseknek!
Minden szülő kíváncsi arra, mi gyermekének erőssége, mely terület a fejlesztendő számára. E mérősor és az eredmények értékelése segíthet a döntéshozatalban, hogy milyen iskolát válasszunk számára, vigyük-e valamilyen tagozatos osztályba, ha igen, akkor melyik lesz a gyermek képességeinek leginkább megfelelő. Tanfolyamok? Edzések? Hogyan tovább? Közös játék, tervezett mérési folyamatok, majd közös értékelés, értelmezés, jövőtervezés!
Egyéni vagy kiscsoportos foglalkozás (maximum 4 fő)
1×4 óra játék, támogató kérdőívek kitöltése (1 óra = 45 perc)
1×2 óra megbeszélés
foglalkozás szervezés
„VELÜNK EGY CSAPATBAN”
Találkozz velünk személyesen!
Tehetségfejlesztő, játékos önismereti foglalkozások több, párhuzamosan futó, választható, játékos feladattal várunk!
Létszám: megbeszélés szerint
Órakeret: megbeszélés szerint
fejlesztés társasjátékkal
„NA, AKKOR KI NEVET A VÉGÉN?”
Órakeret: megbeszélés szerint
Közösségi élet fejlesztése társasjátékokkal
Társasjátékot vennél, de nem tudod, melyiket válaszd a sok közül? Kérdezz, felelünk! Játssz velünk, tedd próbára magad a különböző dobókockás táblajátékoktól kezdve a stratégiai játékokon át a bonyolultabb, kompex megoldásokat igénylő társasjátékokig. Válaszd ki segítségünkkel a számodra legmegfelelőbbet!
Órakeret: megbeszélés szerint
Létszám: megbeszélés szerint
felvételi előkészítő
„50 PONT A CÉL?”
Felvételi előkészítő magyarból és matematikából
Rendszerezzük tudásunkat, bővítsük ismereteinket a sikeres felvételi érdekében!
Kiscsoportban (4-6 fő), nagycsoportban (8-10 fő)
Heti 2×2 óra (120 perc), vagy kéthetente 4×2 óra (240 perc szünetekkel)
érettségi előkészítő
„FORRÓ A TALAJ?”
Egyéni, kis csoportban (3-4 fő), nagycsoportban (5-6 fő)
Órakeret: megbeszélés szerint
Érettségi előkészítő magyarból és matematikából
Az érettségi előkészítő órákon rendszerezzük a már meglévő ismereteinket, bővítjük tudásunkat, valamint alkalmazzuk mindezeket alkotó módon a sikeres vizsga érdekében. Gyakorló feladatsorok megoldása és ellenőrzése, tételek kidolgozása, megbeszélése mind része a folyamatnak, mely eddigi eredményeink alapján sokaknak volt jelentős támogatás a szép záráshoz.
Egyéni, kis csoportban (3-4 fő), nagycsoportban (5-6 fő)
Órakeret: megbeszélés szerint
szaktárgyi korrepetálás
„TORNÁZD FEL AZ ÁTLAGOD!”
Szaktárgyi korrepetálás magyar nyelv és irodalom tantárgyakból
Elakadtál? Lemaradtál?, Beteg voltál, hiányoztál? „Mindig értetted, de most…”, „Sose értetted, így most se…?” Ha e kifogások közül elvétve akár egyet is használtál már, jelentkezz nálunk! Mi segíthetünk!
Kiscsoportban (1-2 fő, 2-4 fő), nagycsoportban (4-8 fő)
Kiscsoportban (1-2 fő, 2-4 fő), nagycsoportban (4-8 fő)
Órakeret: megbeszélés szerint
Finn nyelvtanfolyam
„MITÄ KUULUU?”
Egyéni, kiscsoportban (2-4), nagycsoportban (5-6 fő)
Szeretnél finnül beszélni, mert: utazol, és jó lenne, ha nem „adnának el” kint…, gyorsan kellene egy nyelvvizsga a diplomádhoz…,mert izgalmas egy olyan nyelvet tanulni, amelyet kevesen beszélnek Magyarországon…mert angolul, németül már mindenki tud, de te más vagy…Tanulj velünk finnül! Középfokú nyelvvizsgáig számíthatsz ránk!
Órakeret: megbeszélés szerint
Egyéni, kiscsoportban (2-4), nagycsoportban (5-6 fő)
mentorálás
„EGYEDÜL NEM MEGY”
Gyakorló tanító, tanár vagy, de elakadtál? Pályakezdő vagy, nem tudod, hogyan tovább? Ped.I., Ped. II. a cél, és segítségre lenne szükséged? Új diploma védése vár rád? Jó helyen jársz! Mi segítünk!
Létszám: egyéni
Órakeret: megbeszélés szerint
művészetterápia felnőtteknek és gyerekeknek
„LÉLEKNYITOGATÓ”
Röviden a művészetterápiáról:
A művészetterápia olyan alkotási folyamat, ahol a rajz, a festés lelked belső kapuit nyitja meg. Mindehhez nem szükséges rajztudás, hiszen itt a hangsúly a színeken, formákon van. Ráhangoló beszélgetés, zene, versek segítenek abban, hogy feloldjunk belső feszültségeinket.
Segít előhívni a belső segítő folyamatainkat.
Kinek ajánlom?
A gyerekek közül annak, aki…
- szavakkal kevésbé, rajzolással inkább kifejezi érzelmeit (ő például sokat rajzolgat beszélgetés, órai munka közben is),
- feszült, traumatikus élmények feldolgozását célozza, kimondottan nem orvosi közeggel,
- keresi önmagát, lehetőségeit, életútját.
A kamaszoknál azért tud hatékony lenni, mert…
- segít megnyílni, konfliktusokat kideríteni, feloldani,
- önértékelés, én-kép, „Ki vagyok én?”- kamaszkori folyamatokat is támogatja.
A felnőttek közül annak, aki…
- keresi önmagát,
- traumatikus helyzeteket élt meg, és segítene a lelkének feloldódni,
- ha megerősítést szeretnél saját utadon, mint egy belső útmutató,
- ha elfásultál a mindennapi monoton munkában,
- sok konfliktus vesz körül, és keresnéd a békés megoldásokat,
- kismamáknak, kicsit kikapcsolni, töltődni, feszültséget oldani,
- anyáknak, apáknak utat találni gyermekeikhez,
- különösen pedig annak, aki nyitott a művészetekre, és szimbolikus üzenetet kap általa
A foglalkozás formája: egyénileg, vagy kis csoportban (max.: 6 fő)
sakk
„MATT AZ UNALOMNAK!”
Ismerd meg a sakk világát, mely mindig új arcát mutatja feléd a különböző játszmák folyamán!
Létszám: egyéni
Órakeret: megbeszélés szerint
SPORTOLÓI ÉLETVITEL TANÁCSADÁS
„SPORT-ÉLET-TANULÁS”
Tanulás ÉS sport? Tanulás VAGY sport?
Jó lenne megtalálni az arany középutat? Gondoljuk át együtt a lehetőségeket!
Létszám: megbeszélés szerint
Órakeret: megbeszélés szerint
pszichológiai tanácsadás
„ISMERD MEG ÖNMAGAD!”
Önismeret
A gyerekekkel végzett munkám során nagyon fontosnak tartom az érzelmi intelligencia és az önismeret fejlesztését. Hiszek benne, hogy az a fiatal, aki tisztában van saját értékeivel, erősségeivel, képességeivel, könnyebben megtalálja és megvalósítja céljait, legyőzi az útközben felmerülő akadályokat. A pszichológia hagyományos eszközei mellett használom a coaching és az integratív gyermekterápia eszközeit is.
Létszám: egyéni
Órakeret: megbeszélés szerint