Foglalkozásaink

“TANULÁSI ÖNISMERET-PROGRAM”

INTENZÍV tanulásmódszertani, életszervezési, életviteli foglalkozás, mely közelebb visz a céljaid megvalósulásához! Barátságos környezetben, interaktív támogatással, mentorral tesszük le eléd a lépőköveket a tanulási nehézségek kezelésére, vizsgaszorongás oldására. Tanulmányi eredményeid javítására, több szabadidő felszabadítására megfelelő tanulási módszereket, stratégiákat mutatunk. Kezdő tesztünk után a folyamatot az eredmények tükrében építjük fel, majd záráskor mérünk ismét, megnézzük, miben fejlődtél! Játékos feladatokkal rögzítjük közösen az új információkat.

„IDŐNYERŐ”

Három nap a sikeres jövődért!

A képzés igény szerint egyéni, páros és kiscsoportos (maximum 6 fő) foglalkozásokban zajlik.

3 napon át, napi 1×8 óra (1 óra = 45 perc)

„MEGFONTOLTAN HALADÓKNAK!”

Nyolc délután a tudatos tervezés jegyében!

A képzés igény szerint egyéni, páros és kiscsoportos (maximum 6 fő) foglalkozásokban zajlik.

8 délután, alkalmanként 1×4 óra tömbösítve (1 óra = 45 perc)

„EGYÉNRE SZABVA”

Egyéni ütemterv, a célokra fókuszálva!

1 fő részére

Órakeret: megbeszélés szerint

tanulási képességszűrés

„HOMOKSZEM A GÉPEZETBEN?!”

Egy teszt Neked, magadról!
Tanulási–önismereti teszt és értékelés, mert tudatos és kíváncsi vagy!

Tisztában vagy a céljaiddal, mégis úgy érzed, valami nincs rendben? A teljesítmény és az elvárt eredmények nincsenek szinkronban egymással? Keressük meg egy mérés segítségével, a látottak kiértékelésével, mely terület szorul fejlesztésre, hogy átléphesd a nehézségeidet! Ennek felismerése átlendíthet a mélypontokon, segíthet a további támogató folyamatok megtervezésében.

1 fő részére

1 alkalom, 1×2 óra (1 óra = 60 perc)

tehetség-diagnosztika

„MI AZ ERŐSSÉGEM?”

1×4 óra játék, támogató kérdőívek kitöltése (1 óra = 45 perc)

1×2 óra megbeszélés

Tehetség-diagnosztika 6-10 éveseknek!

Minden szülő kíváncsi arra, mi gyermekének erőssége, mely terület a fejlesztendő számára. E mérősor és az eredmények értékelése segíthet a döntéshozatalban, hogy milyen iskolát válasszunk számára, vigyük-e valamilyen tagozatos osztályba, ha igen, akkor melyik lesz a gyermek képességeinek leginkább megfelelő. Tanfolyamok? Edzések? Hogyan tovább? Közös játék, tervezett mérési folyamatok, majd közös értékelés, értelmezés, jövőtervezés!

Egyéni vagy kiscsoportos foglalkozás (maximum 4 fő)

1×4 óra játék, támogató kérdőívek kitöltése (1 óra = 45 perc)

1×2 óra megbeszélés

foglalkozás szervezés

„VELÜNK EGY CSAPATBAN”

Találkozz velünk személyesen!

Tehetségfejlesztő, játékos önismereti foglalkozások több, párhuzamosan futó, választható, játékos feladattal várunk!

Létszám: megbeszélés szerint

Órakeret: megbeszélés szerint

fejlesztés társasjátékkal

„NA, AKKOR KI NEVET A VÉGÉN?”

Órakeret: megbeszélés szerint

Közösségi élet fejlesztése társasjátékokkal

Társasjátékot vennél, de nem tudod, melyiket válaszd a sok közül? Kérdezz, felelünk! Játssz velünk, tedd próbára magad a különböző dobókockás táblajátékoktól kezdve a stratégiai játékokon át a bonyolultabb, kompex megoldásokat igénylő társasjátékokig. Válaszd ki segítségünkkel a számodra legmegfelelőbbet!

Órakeret: megbeszélés szerint

Létszám: megbeszélés szerint

felvételi előkészítő

„50 PONT A CÉL?”

Felvételi előkészítő magyarból és matematikából

Rendszerezzük tudásunkat, bővítsük ismereteinket a sikeres felvételi érdekében!

Kiscsoportban (4-6 fő), nagycsoportban (8-10 fő)

Heti 2×2 óra (120 perc), vagy kéthetente 4×2 óra (240 perc szünetekkel)

érettségi előkészítő

„FORRÓ A TALAJ?”

Egyéni, kis csoportban (3-4 fő), nagycsoportban (5-6 fő)

Órakeret: megbeszélés szerint

Érettségi előkészítő magyarból és matematikából

Az érettségi előkészítő órákon rendszerezzük a már meglévő ismereteinket, bővítjük tudásunkat, valamint alkalmazzuk mindezeket alkotó módon a sikeres vizsga érdekében. Gyakorló feladatsorok megoldása és ellenőrzése, tételek kidolgozása, megbeszélése mind része a folyamatnak, mely eddigi eredményeink alapján sokaknak volt jelentős támogatás a szép záráshoz.

Egyéni, kis csoportban (3-4 fő), nagycsoportban (5-6 fő)

Órakeret: megbeszélés szerint

szaktárgyi korrepetálás

„TORNÁZD FEL AZ ÁTLAGOD!”

Szaktárgyi korrepetálás magyar nyelv és irodalom tantárgyakból

Elakadtál? Lemaradtál?, Beteg voltál, hiányoztál? „Mindig értetted, de most…”, „Sose értetted, így most se…?” Ha e kifogások közül elvétve akár egyet is használtál már, jelentkezz nálunk! Mi segíthetünk!

Kiscsoportban (1-2 fő, 2-4 fő), nagycsoportban (4-8 fő)

Kiscsoportban (1-2 fő, 2-4 fő), nagycsoportban (4-8 fő)

Órakeret: megbeszélés szerint

Finn nyelvtanfolyam

„MITÄ KUULUU?”

Egyéni, kiscsoportban (2-4), nagycsoportban (5-6 fő)

Szeretnél finnül beszélni, mert: utazol, és jó lenne, ha nem „adnának el” kint…, gyorsan kellene egy nyelvvizsga a diplomádhoz…,mert izgalmas egy olyan nyelvet tanulni, amelyet kevesen beszélnek Magyarországon…mert angolul, németül már mindenki tud, de te más vagy…Tanulj velünk finnül! Középfokú nyelvvizsgáig számíthatsz ránk!

Órakeret: megbeszélés szerint

Egyéni, kiscsoportban (2-4), nagycsoportban (5-6 fő)

mentorálás

„EGYEDÜL NEM MEGY”

Gyakorló tanító, tanár vagy, de elakadtál? Pályakezdő vagy, nem tudod, hogyan tovább? Ped.I., Ped. II. a cél, és segítségre lenne szükséged? Új diploma védése vár rád? Jó helyen jársz! Mi segítünk!

Létszám: egyéni

Órakeret: megbeszélés szerint

művészetterápia felnőtteknek és gyerekeknek

„LÉLEKNYITOGATÓ”

Röviden a művészetterápiáról:

A művészetterápia olyan alkotási folyamat, ahol a rajz, a festés lelked belső kapuit nyitja meg. Mindehhez nem szükséges rajztudás, hiszen itt a hangsúly a színeken, formákon van. Ráhangoló beszélgetés, zene, versek segítenek abban, hogy feloldjunk belső feszültségeinket.

Segít előhívni a belső segítő folyamatainkat.

Kinek ajánlom?

A gyerekek közül annak, aki…

  • szavakkal kevésbé, rajzolással inkább kifejezi érzelmeit (ő például sokat rajzolgat beszélgetés, órai munka közben is),
  • feszült, traumatikus élmények feldolgozását célozza, kimondottan nem orvosi közeggel,
  • keresi önmagát, lehetőségeit, életútját.

A kamaszoknál azért tud hatékony lenni, mert…

  • segít megnyílni, konfliktusokat kideríteni, feloldani,
  • önértékelés, én-kép, „Ki vagyok én?”- kamaszkori folyamatokat is támogatja.

A felnőttek közül annak, aki…

  • keresi önmagát,
  • traumatikus helyzeteket élt meg, és segítene a lelkének feloldódni,
  • ha megerősítést szeretnél saját utadon, mint egy belső útmutató,
  • ha elfásultál a mindennapi monoton munkában,
  • sok konfliktus vesz körül, és keresnéd a békés megoldásokat,
  • kismamáknak, kicsit kikapcsolni, töltődni, feszültséget oldani,
  • anyáknak, apáknak utat találni gyermekeikhez,
  • különösen pedig annak, aki nyitott a művészetekre, és szimbolikus üzenetet kap általa

A foglalkozás formája: egyénileg, vagy kis csoportban (max.: 6 fő)

sakk

„MATT AZ UNALOMNAK!”

Ismerd meg a sakk világát, mely mindig új arcát mutatja feléd a különböző játszmák folyamán!

Létszám: egyéni

Órakeret: megbeszélés szerint

SPORTOLÓI ÉLETVITEL TANÁCSADÁS

„SPORT-ÉLET-TANULÁS”

Tanulás ÉS sport? Tanulás VAGY sport?

Jó lenne megtalálni az arany középutat? Gondoljuk át együtt a lehetőségeket!

Létszám: megbeszélés szerint

Órakeret: megbeszélés szerint

pszichológiai tanácsadás

„ISMERD MEG ÖNMAGAD!”

Önismeret

A gyerekekkel végzett munkám során nagyon fontosnak tartom az érzelmi intelligencia és az önismeret fejlesztését. Hiszek benne, hogy az a fiatal, aki tisztában van saját értékeivel, erősségeivel, képességeivel, könnyebben megtalálja és megvalósítja céljait, legyőzi az útközben felmerülő akadályokat. A pszichológia hagyományos eszközei mellett használom a coaching és az integratív gyermekterápia eszközeit is.

Létszám: egyéni

Órakeret: megbeszélés szerint