Előadások az alábbi témákban
1. kamaszok tanulási
szokásairól felnőtteknek
2. tanulásmódszertan
vagy tanulási önismeret?
Az előadások témájából
A XXI. század oktatásának, nevelésének egyik legnagyobb kihívása, hogy felismerjük és elfogadjuk: a változó világban még az általunk nevelt gyermekek tanulási szokásai, normái sem azonosak a mi tudásbővítő folyamatainkkal. Sikereink sem kövezik ki életük útját…
Miben különbözik a tanulási szokásrendszer a mi gyermekkorunk oktatási-tanulási folyamataitól? Gyermekeinket és tanítványainkat hogyan támogathatjuk a tudatos, hatékony és örömteli tanulás megvalósulásában? Hogyan azonosíthatjuk a felmerülő nehézségeket? Tanulási önismeretüket hogyan emelhetjük arra a fokra, hogy öröm legyen a közös gondolkodás szülőnek, tanárnak és diáknak egyaránt?
Az ismeretek elsajátítására, befogadására a tanórákon új igényekkel állnak elő diákjaink. Mindez nehéz, mégis izgalmas téma gyermekeink jövője szempontjából.
A közös megoldáskeresés egyik eszköze az Interaktív tanulásmódszertani munkafüzet és a hozzá kapcsolódó tréning, melynek a „tanulási-felelősségvállalás”, a fókuszpont-áthelyezés a nyitó gondolata.
Tegyük le az első lépőkövet együtt, hogy a következőt tanítványaink már önállóan tehessék le maguk elé!
A XXI. század oktatásának, nevelésének egyik legnagyobb kihívása, hogy felismerjük és elfogadjuk: a változó világban még az általunk nevelt gyermekek tanulási szokásai, normái sem azonosak a mi tudásbővítő folyamatainkkal. Sikereink sem kövezik ki életük útját…
Miben különbözik a tanulási szokásrendszer a mi gyermekkorunk oktatási-tanulási folyamataitól? Gyermekeinket és tanítványainkat hogyan támogathatjuk a tudatos, hatékony és örömteli tanulás megvalósulásában? Hogyan azonosíthatjuk a felmerülő nehézségeket? Tanulási önismeretüket hogyan emelhetjük arra a fokra, hogy öröm legyen a közös gondolkodás szülőnek, tanárnak és diáknak egyaránt?
Az ismeretek elsajátítására, befogadására a tanórákon új igényekkel állnak elő diákjaink. Mindez nehéz, mégis izgalmas téma gyermekeink jövője szempontjából.
A közös megoldáskeresés egyik eszköze az Interaktív tanulásmódszertani munkafüzet és a hozzá kapcsolódó tréning, melynek a „tanulási-felelősségvállalás”, a fókuszpont-áthelyezés a nyitó gondolata.
Tegyük le az első lépőkövet együtt, hogy a következőt tanítványaink már önállóan tehessék le maguk elé!
Előadások
jelenleg csak meghívásra, felkérésre (akár online is)
Időpont
feltöltés alatt
Helyszín
feltöltés alatt
Előadó
Kozsánné Tóth Marianna
tehetségfejlesztő mestertanár
Az előadás hossza: 120 perc