Innováció
A tanulás újraértelmezése égető probléma napjainkban az oktatás minden színterén. Pszichológus, fejlesztő pedagógus vagy tehetségfejlesztő tanár segítségét csak kevesen vehetik igénybe. A gyerekek differenciált fejlesztése éppen egyénített problémáikból adódóan szórt képet mutat a tanulási módszerek és eszközök tekintetében az iskola mindennapi életében és a szakórákon a lemaradó tanulónak éppen úgy, mint az átlag feletti képességekkel bíró, tehetséges diáknak.
A pedagógusok számára az amúgy sem túl gazdag szakirodalom eddig nem nyújtott elegendő segítséget a 9-16 éves korosztály számára, mert a hatékony megoldások csak a konkrét helyzetbe belehelyezkedve találhatók meg. Ennek a munkafüzetnek a célja, hogy a gyerekek ne csak tárgyi tudásra és gyakorlati ismeretekre, hanem tapasztalatokra és önbizalomra tegyenek szert.
A gyerekek a munkafüzet feldolgozása során fontos információkat kapnak a célteremtés, a tudatos jövőkép tervezése mellett, a megfelelő önértékelés, az érzelmek és a hatékony stresszkezelés összefüggéseiről is.
Interaktív tanulásmódszertan
Útmutató a hatékony és örömteli tanuláshoz
![]() |
![]() |
Tanulás…(ön) Fejlesztés?!
![]() |
![]() |
![]() |
„Én veszem fel-én viszem át-én teszem le, tehát én döntöm el, miből építkezem!”
Szeretné növelni gyermeke tanulási hatékonyságát, motivációját új ismeretek megszerzésére egy tréning, illetve a hozzá tartozó munkafüzet segítségével?
Válassza tanulási önismeret csomagunkat!
23 lépőkő online megoldási támogatással!